Ola lector ,  benvido  |  entra  |  rexístrate agora  |  Axuda?

La Voz de Galicia: Denuncian que el Consello Galego de Seguridade Cidadá lleva más de dos años sin convocarse

Written By Virgulino on 13/1/10 | 13:48

"El Movemento polos Dereitos Civís (MpDC) denuncia que el Consello Galego de Seguridade Cidadá no ha mantenido todavía ninguna reunión, después de que hayan pasado más de dos años desde su último encuentro. Este organismo de consulta, señala el portavoz de la entidad, se creó «para converterse nun órgano de participación cidadá no que estarían representados os actores sociais máis importantes do país, e que serviría para trazar os programas e estratexias autonómicas en materia de seguridade».

Desconocimiento

No obstante, y según critican, y a pesar de la campaña mediática que se lanzó en el momento de su creación, «o delegado do Goberno aínda non tivo a ben convocar a ningún dos membros que configuran o consello nin comunicar cales son as liñas xerais que está a levar a cabo a institución».

El Movemento indica que el creciente número de dispositivos de control policial que se pueden ver estos días por Santiago no hacen más que, según la opinión del colectivo, «alterar e crear sensación de inseguridade á poboación de Compostela, así como aos miles de turistas que se achegan á cidade nestas datas e levan unha impresión moi negativa do xubileo». También preguntan desde el MpDC si Santiago de Compostela se encuentra abajo una alerta de atentado a causa del atractivo que supone la celebración del año


santo."Denuncian que el Consello Galego de Seguridade Cidadá lleva más de dos años sin convocarse:

0 comentarios:

Publicar un comentario