Ola lector ,  benvido  |  entra  |  rexístrate agora  |  Axuda?

La Voz de Galicia: Bugallo acusa al Movemento polos Dereitos Civís de obstaculizar la labor de los cuerpos de seguridad

Written By Virgulino on 30/9/09 | 9:50


«O Movemento polos Dereitos Civís (MpDC) é un movemento interesante, pero é unha mágoa que a seguridade non lle pareza un dereito civil». De esta manera se refería ayer el alcalde de Santiago, Xosé Sánchez Bugallo, a la entidad que, desde hace seis años, le ha plantado cara a la instalación de cámaras de videovigilancia en el casco histórico compostelano, y a la que de nuevo acaba de dar la razón la Justicia.

El Tribunal Superior de Xustiza de Galicia acaba de desestimar el recurso de apelación presentado por el Ayuntamiento contra el auto que acordaba la retirada de las cámaras, atendiendo a las alegaciones realizadas por el MpDC. Además, el Alto Tribunal le impone al Concello las costas del procedimiento. «Este feito é unha mostra da mala fe coa que actúa o Concello», señaló el portavoz de la asociación, Renato Núñez, que calificó de «obsesiva» la negativa del regidor a retirar los dispositivos.

El alcalde cargó sin miramientos contra la entidad en la rueda de prensa que ofreció en el Concello tras la reunión del plan director de seguridad del Xacobeo: «Non sei por que hai algúns que seguen empeñados en que a forzas e corpos de seguridade están para outra cousa e que se senten moi satisfeitos e moi orgullosos do seu labor de obstaculizar todo o que poden o funcionamento destes corpos e forzas de seguridade», dijo.

El regidor tiró de ironía para decir a «eses cidadáns que integran ese movemento, que son escasos, e moi poucos de Santiago, que as forzas e corpos de seguridades se van ocupar tamén da súa seguridade e da súa adecuada protección, e que no ano santo, entre todas as administracións, imos ter case mil persoas traballando no día a día na seguridade dos composteláns e dos millóns de persoas que veñan a Santiago».

Sobre si acatará o no la orden de retirar las cámaras, Bugallo indicó que «sempre lle facemos caso aos tribunais de Xustiza, o que pasa é que, ás veces, os tribunais de Xustiza deciden cousas que son contradictorias». Añadió que las cámaras de seguridad «están están debidamente autorizadas» y que entiende que la retirada afecta «as cámaras que tiñamos hai varios anos, polo que non sei moi ben como se vai resolver ese tema porque é unha situación completamente contradictoria: agora podemos ter as cámaras, pero había que retirar as que había daquela. É evidente que non as podemos retirar con efectos retroactivos e é evidente que parece un atentado contra o sentido común dicir: retiramos as cámaras, poñemos as cámaras de novo».

Por su parte, el Movemento polos Dereitos Civís se mostró «convencido» de que el alcalde «seguirá a evitar o cumprimento da legalidade» y calificó de «indignante» que una entidad sin ánimo de lucro tenga que abonar una fianza de 3.000 euros «para que unha institución cumpra a legalidade, cando debera retirar as cámaras coa primeira denuncia e pedindo disculpas á cidadanía».

El portavoz del colectivo también quiso dejar claro que si el TSXG desestimó el recurso del Ayuntamiento fue porque «non presentou ningunha novidade», además de porque hay una sentencia que debe cumplirse.

La orden de retirada afecta a seis cámaras, aunque el MpDC considera que «ilegais hai moitas máis» y dice que seguirán denunciando su instalación, ya que la colocación de los dispositivos se justifica en la persecución de delitos graves, «e non para controlar actos vandálicos».

El Movemento polos Dereitos Civís señaló que, llegado el caso, tomará medidas contra Xosé Sánchez Bugallo por desobediencia, y que no cejará en su empeño de continuar con el proceso judicial."

Bugallo acusa al Movemento polos Dereitos Civís de obstaculizar la labor de los cuerpos de seguridad:

0 comentarios:

Publicar un comentario