Ola lector ,  benvido  |  entra  |  rexístrate agora  |  Axuda?

Denuncian que las cámaras que instalará el Concello enfocarán a las viviendas próximas

Written By Virgulino on 14/7/09 | 9:37

Diario de Arousa: El colectivo Movemento polos Dereitos Civís asegura que las cámaras que pretende instalar el Concello para controlar el tráfico se situarán a un altura desde la que se podrá enfocar directamente a las viviendas próximas. En otros municipios se dieron casos de violación de la intimidad.

El portavoz del colectivo, Renato Núñez, asegura que “é preocupante a instalación destes equipos de gravación xa que poderán enfocar directamente as vivendas máis próximas”. De hecho, el representante de Movemento polos Dereitos Civís señala que “é imposible que esas cámaras poidan controlar o tráfico se non están situadas a unha altura determinada, polo que tamén poderán vixiar ás persoas que viven preto”, dice.

De hecho, Vázquez señala que en otros municipios “déronse denuncias dentro da propia Comisaría de Policía Local de que algúns axentes empregaban estas cámaras para ver como unha parella de mozos consumaba o seu matrimonio”.

Asimismo el colectivo considera que el Concello debería comunicar a los vilagarcianos donde se van a colocar las cámaras, así como controlar el uso que se les da a las mismas para verificar que “destínanse realmente a controlar as infraccións de tráfico, aínda que hai outras maneiras de facelo”.

Asimismo, animan a los vecinos a que exijan al gobierno local que establezca las medidas necesarias para que la intimidad de los hogares vilagarcianos no se vea violada por estas instalaciones.

Además, Vázquez insiste en que “é imposible que esas cámaras non se vexan, debido ás súas características” . El colectivo no se plantea denuncia al Concello, como se ha hecho en otros casos, “xa que estas instalacións non precisan autorización de ningún tipo”.

La intención del Concello es analizar el comportamiento de conductores y peatones para reducir infracciones y siniestros.



0 comentarios:

Publicar un comentario