A entidade confirmou que posúe o sistema de rexistro e escoita, pero asegura que
A empresa recoñece que dispón de sistema de escoita e gravación das chamadas pero afirmou a AEPD que aínda non no utilizara. Segundo se recolle no escrito remitido por Protección de Datos “O sistema permite a escoita de supervisión así como a gravación das conversas telefónicas, prestación esta última que non se puxo en marcha en ningún caso”. Non obstante, non explica que métodos ten empregado para comprobar a veracidade das informacións facilitadas pola empresa.
Pola contra a Axencia explica que realizou unha visita de inspección á entidade na que comprobou que “non se proporcionaba información aos chamantes en relación co tratamento do que van ser obxecto os seus datos de carácter persoal, en concreto, do especificado no artigo 5 da Lei Orgánica 15/1999, de 13 de decembro, de Protección de Datos de Carácter Persoal”. Dita lei estabelece que os interesados aos que se soliciten deberán ser previamente informados de modo expreso “da existencia dun ficheiro ou tratamento de datos de carácter persoal, da finalidade de recollida dos mesmos e dos destinatarios da información”.
O MpDC pidirá agora o expediente completo para saber como a AEPD confirmou que non se estaba utilizando o sistema de escoita e gravación, do que non se ten avisado nin aos clientes nin aos seus empregados.
0 comentarios:
Publicar un comentario